dilluns, 14 de novembre del 2011

Fum, fum, fum

Les festes de Nadal són a tocar.

Pares, sogres i cunyats ja comencen amb la cagarel·la de cada any per distribuir els àpats familiars entre les mil cases que ens esperen.

I jo... jo desitjo amb totes les meves forces fer un salt en el temps i plantar-me directament a 7 de gener.

Però com que això no pot ser, m'hauré d'empassar com pugui aquests dies en què se suposa que "toca" ser feliç.

Farem el cor fort i aguantarem el tipus, els comentaris, les brometes, els maleïts brindis "perquè l'any que ve siguem un més!"... i jo... jo ja ho ploraré tot quan arribem a casa.

3 comentaris:

  1. Ostres... jajajajaja!! aquests brindis me'ls coneixo!! jajaja!! deu fer com tres anys que el meu tiet sempre diu a l'àpat de nadal: perquè l'any vinent siguem un més! i em mira de reull!!! i la veritat és que el primer any que ho va dir la meva cosina estava embarassada, el segon any que ho va dir, hi ha via l'Arnau entre nosaltres ja, però es veu que ella s'ho va tornar a agafar al peu de la lletra i es va tornar a embarassar en sentir aquestes paraules!! jajaja perquè el març següent ens va dir que tornava a estar embarassada... i em vaig sentir fatal.... no era enveja (o potser sí! jajajaja) però joder: perquè hi ha gent que només respirant ja s'embarassen???

    Jo no les tinc totes a més a la feina ahir vaig passar un dia de gossos: nerviosa al màxim i amb un estrés com mai!!! i només anava pensant "calm down", que això no em pot ser bo... però sembla que tot es conjugui perquè hagis de fer esforços, et costipis, t'estressis... brrrrrr....

    Vingaaaaa!! que el 2012, és el nostreeee!!! ja ho veuràs. Petonarrus

    ResponElimina
  2. Aix, tant de bo, però jo què sé... La meva mare fa algunes setmanes (ella no sap res de tot això de la infertilitat) en un sopar ens va dir "l'any que ve serà un gran any per vosaltres", volent dir el que ja sabem que volia dir... Però qui ho sap? jo fins que no tingui un bebè als braços, no m'ho creuré que és possible!!
    Un petonet, senyora embarassadíssima! :D

    ResponElimina
  3. ja veuràs com sí!!! que les mares tenen un sisè sentit!!! jo tampoc les tinc totes... jejeje!!!a veure demà què ens diu el sr. gurb... vivim vides paral·leles! i tant que sí! cada cop que et llegeixo ho tinc més clar!!! jajajaja. Nosaltres tampoc hem explicat el nostre problema absolutament a ningú, no ho sap ni la meva mare tampoc. Petonarrus, xula i ja veuràs com el que et dic és veritat i el 2012 és el nostre any

    ResponElimina