divendres, 25 de novembre del 2011

Llum verda

Aquest dilluns vaig anar a veure la Carrà amb els resultats d'unes noves anal·lítiques de tiroides. Em va dir que, tot i que segueixo amb els anticossos disparats, els valors de la funció tiroidea (eing...?) estan perfectes i que no cal medicar-me. I em va donar llum verda per la FIV!
Si em quedo Quan em quedi embarassada, hi he de tornar perquè em voldrà controlar tot l'embaràs.
Així que un entrebanc menys!

El dia 9 de desembre tenim hora a la clínica per programar-ho tot... perquè volem començar amb la regla de gener! i espero que sigui l'última regla en moooolt de temps :-)

1 comentari:

  1. Nenaaaaa!!! això és fantàstic!! felicitats!!!! veuràs com els reis us portaran un embaràs de pel·lícula!!!

    petonets, guapíssima

    ResponElimina