dimarts, 17 de gener del 2012

"Uno o ninguno"

Holaaaaaaa!!!

Quin agobi que porto!! perfavort...

Resulta que per fi m'ha vingut la regla!!!

o no!

agh... "uno o ninguno"

Aquest matí he tacat marró i m'he dit "tate, aquí hay tomate!" i ja he posat en marxa tota la maquinària: he trucat a la clínica (de fet, hi he anat a peu...), he parlat amb la doctora Flor, m'ha programat el primer control...

Però resulta que ara la "senyora" m'ha desaparegut!! I clar, ara no sé si m'he de començar a punxar dijous o divendres.

He trucat un altre cop a la clínica i m'han dit que passaven encàrrec a la dra. Flor de que em telefonés. I aquí estic... esperant una trucada!!!

2 comentaris:

  1. jajajaja. Sé molt bé el que és esperar una trucadaaaa!! jajajaja! nenaaaa! en el meu cas, després de la regla, al cap d'una setmana, el gine em feia una eco i ja em començava a punxar. Prenent-te synarel (que no sé si te'n prens) no cal que pateixis perquè frena tot el procés ovulatori i és igual que comencis un dia o un altre a punxar-te. Que bé!!! ja està tot en marxaaaa! molta sort!

    ResponElimina
  2. iujuuu
    No en prenc de Synarel! Jo he hagut d'esperar a que em baixés la regla i, al cap de dos dies, m'he de començar a punxar.
    Gràcies pels ànims!! :D

    ResponElimina