dimarts, 3 de gener del 2012

De moltes coses que han passat

Hola!

Fa molts dies que no escric res. I no és que no m'hagin passat coses! Precisament al contrari... de tantes coses com han passat, no sabia ni per on començar.

Com diria en Jack, "anem per parts":

a) De com vaig ficar la pota tan fins al fons que ja no es podia més: resulta que un bon dia, després d'una provocació múrria de la meva sogra, vaig esclatar i li vaig deixar anar a boca de canó: "tu ens coneixes al XX i a mi... creus que si poguéssim tenir fills, no en tindríem?!?!"

Déu meuuuuuuuuuuuu però què vaig fer??? No sé pas què em va passar pel cap... res, suposo!!! Durant tots aquests anys de brometes, insinuacions, comentaris sobre la nostra paternitat, m'havia imaginat tantes vegades dient-li aquesta frase que, en un moment en què vaig perdre l'autocontrol, va sortir sola. Buf, terrible. No perquè em vulgui amagar de res. De fet, teníem pensat explicar-ho quan tot hagués passat. El problema és que ara HO SABEN i fan preguntes, i fan comentaris... En fi, una cagada com una casa! :-(

b) De com vam estar a un pas de canviar de clínica: una tarda teníem visita amb la Dra. Flor per programar la FIV, però ella estava atenent un part i ens va visitar una altra Dra... la Dra. Patata/Inútil/Inepta/Pallassa/Maleducada/etc.
A banda de tractar-nos fatal, especialment al meu marit, va demostrar que no sabia ni fer la O amb un canuto. Vam sortir tan ratllats de la visita!!! No ens podíem arriscar a que aquella dona em posés mai les mans a sobre!
Sortosament, al vespre em va telefonar la Dra. Flor i em va proposar repetir la visita amb ella.

c) De la visita amb la Dra. Flor: al cap d'una setmana, vam tornar a la clínica per veure'ns amb la Dra. Flor. La Dra. Flor m'agrada molt, és molt jove però em fa la sensació que és molt competent i que s'ho mira tot molt.
A més, va passar una cosa molt emocionant: ens van fer passar a un despatxet per esperar la Dra. Mentrestant, ella era al despatxet del costat visitant una altra parelleta. Les parets, molt primes, ens permetien sentir frases soltes i, encaixant-les una amb l'altra, vam entendre que l'altra parella s'havia fet una FIV amb DGP positiva a la primera, i que portaven una nena! Va ser molt il·lusionant... tot i que reconec que em vaig agobiar una mica perquè vaig pensar que la racció de bona sort se l'havien quedat l'altra parella i que, per equilibri de l'Univers, a nosaltres ens tocaria mala sort.

d) De casualitats xules: sabeu com es diu la farmàcia on he comprat la medicació? hehehe Farmàcia Bonsfills!

e) I de nits en blanc, de plors sense sentit, de presses per enllestir unes obres a casa, d'emoció la nit de cap d'any, de sortides al cinema, d'aprofitar les últimes borratxeres (hehe), d'apurar cigarretes escadusseres... és a dir: del compte enrere!


Estic esperant la regla per d'aquí a dues setmanes. I quan arribi... començarem!

2 comentaris:

  1. Eiiiiii!!! quina entrada al 2012 tan completa!!! jajajajaja!!! estic contenta perquè ja tens la medicació i tot comença a seguir un rumb!! és fantàstic quan veus que ja hi estàs treballant i vas fent les inhalacions i després les punxadetes i et van fent ecos i veus que tot va molt bé!!! i a vosaltres us hi anirà, creu-me.
    Mai volem que ens vingui la regla però aquesta que esperes tu diria que és la més desitjada perquè vol dir la posada en marxaaaaa!!!! i després, en el meu cas, sis setmanetes i ja tens la FIV fetaaaaa!!!
    Les sogres, són les sogres... i tots sabem com són... jajajaja. Si et va sortir aquella frase espontàniament és pequè ja t'havies empassat moltes paraules i aquest era el moment de dir PROU!! molt ben fet, potser necessitareu el suport de la família durant aquest procés i ara ja el tindreu. En el nostre cas no hem dit res, però a vegades hagués necessitat poder-ho compartir amb algú!! gràcies per ser al meu costat, de veritat que m'has fet molt de bé.
    Ai les últimes borratxeres... ja ni me'n recordo però sí!! aprofitat-hi i passa una nit de reis ben sonadaaaaaa!!!!
    I el tema metges és difícils, miran's a nosaltres peregrinant per trobar-ne un!!! jajajaja! dilluns coneixerem el Dr.Jovenet a veure què tal, diuen que és molt simpàtic i que t'ho explica tot de pe a pa (que és el que un necessita, perquè la veritat tot és nou per a nosaltres)
    I res més!! un petonarro inmens, guapíssima!!! tot anirà fantàsticament bé!! les FIV són miraculoses. Ja has vist quin cop de sort hem tingut nosaltres i encara ara tinc por de despertar-me un dia i adonar-me que he estat somiant totes aquestes setmanes!!

    Bon Any i molt bons reis!!!

    ResponElimina
  2. Hola guapi!! ooh quin comentari més llarg, m'encanta!! :DDD
    He estat molt desapareguda, sorry... Aquestes setmanes m'han costat de passar (què t'he d'explicar, oi?). Però ara ja estic al 100%! Desitjant que em vingui la regla jijijiji que s'avanci, si vol!! aquí l'espero!!

    un petó! bon any per tu també! segur que serà el millor de tots!!! :D

    ResponElimina