dimarts, 25 d’octubre del 2011

Hola Raffaella!

La meva endocrina és italiana i quan parla sembla la Raffaella Carrà. Allooora... la setmana passada vaig tenir visita amb ella perquè les anal·lítiques de la tiroides que m'havia demanat la gine (Dra. Flor, ja en parlarem més endavant) m'havien sortit alterades. Concretament, tinc els anticossos de la tiroides pels núúúúvols. El GRAN PAL és que jo m'havia fet pagues de començar la FIV al novembre però aquest tema de la tiroides ho ha fet endarrerir tot.

La part bona és que la Carrà em va dir que les anàlisis estan muuuy bièèèn i que, tot i que tinc els anticossos alterats i la tiroides gordita, com que la resta d'hormones (TSH, T4, blablabla) estan bé, doncs que cap problema. Ara m'ho he de tornar a mirar d'aquí a un mes i, si estic igual, em dóna llum verda per fer el tractament.

Això són molt bones notícies, però... m'acosten al precipici que suposa haver de decidir "vinga, va, comencem ja". O no... nosé... Estic pendent des de fa molts mesos d'una moguda a la feina per consolidar el meu lloc de treball. Aquesta moguda no té data, em van donant llargues (pot ser aviat, pot ser d'aquí uns mesos...). Si es fes a dia d'avui, estic gairebé segura que consolidaria la plaça. Si es fa quan ja estigui prenyi... doncs chi lo sa? És un risc molt gran. D'una banda penso "coi! ja n'hi ha prou, d'esperar!" però, de l'altra, em fa molta por equivocar-me, hi puc perdre molt (sobretot en condicions de treball, horari, etc.).

Buf... és complicat! Per això m'ha anat bé la parada forçosa que m'ha manat la Carrà. Però clar.. el dia 21 de novembre hi torno... i llavors ja no tindré excusa...!

2 comentaris:

  1. la carrá, els sr. gurb... els tenim ben batejats!!! jejeje! no et preocupis per les tiroides, aviat es controlaran i us podreu posar a prepar la fiv. Jo estic molt esopida avui, sort de la mixeta!! petonets, guapíssima

    ResponElimina